Thursday, November 3, 2011

CHILDISH

HARINN HIZRIE name diberi
first impression:nerd, budak pandai, ntah la. tapi bile first aku tgk die. ery nie skema gile kutt.
aku kenal die nie pun sbb aku yg tegur die dulu.
ha3.
die duk dlm kelas sorg2. aku,nabila and sapura masuk.
kiteorg exchange num phone.
the best part about this guy is die la yg mendorong aku tuk study.
asal ajak kuar je. g PTAR(perpustakaan)
first impression aku kali ni. tepat la jugak.
ery nie mmg nerd. cuma die nakal sikit.
die nie perangai cam budak2.
suke ejek2 org *style budak2 tuu.
ha! nak tau tak. aku rse die nie ade crush on nabila. ha3!
nnt,aku cter lebih lanjut.
for ur information,die nie dah tak study kat UITM dah.
die cume menyemak for about 3 month je kut.
eh 2 month kut.
aku pun tak sure dah. skrg die kat MCKK.
just like what i mention before. he got 10's dlm SPM.
budak pandai ohh. kat UITM dapat scholarship MARA.
pastu,dpt tarawan g MCKK lak.
untungla. time die nak pegi mengalir jugak la air mata aku.
ye la,teringat cm ne kalau die tak de. before this,die yg ajar aku kalau aku tak faham.
perangai die yang annoying tu. nasihat die suruh blaja tu.
pendek kate terasa la jugak time die nak pergi.
tapi,nak buat cm ne. he has his own bright future. not in UITM.
die nie, rajin gile. dlm kelas lecturer tengah mengaja. die buat nota sendiri~
huh! excellent gler la. aku cam terkesima tgk ade lelaki macam die nie. ha3
walau apepun,ery still in my memory. he3
hopefully dapat lepak ngan ko balik. satu hari nanti.
JAGA DIRI ELOK2 ye!

love
EIKA

0 comments:

 
;