Thursday, November 3, 2011

LEADERSHIP

AMIRUL AKMAL name diberi
first impression aku: time kiteorg interview. kami same panel.
die duk belakang kelas bising2. mentang2 ade kawan.
aku duk dengar je ape yang dorg merepek.
tetibe,bile masuk kelas. die ade kat dlm kelas aku tu. ha3
time first aku tgk, aku rse die nie mesti join mane2 badan beruniform ha3! knpe aku pk cam tu? ntah la. aku rse die ni seorg yg pemalu aw.
sbb,time aku study ngan ery. die senyap je mule2 ha8!
in a while, we start getting close.
nie sume sbb ery. asyik ajak study same2. ha5
ha! mmg betul pun die ade masuk badan beruniform.
ayah seorang tentera ek? *lupe la pulak.
tapi,background family die mcm strict.
tgk badan la wei. he3
pendiam? aku silap....die banyak ckp la jugak.
tak la macam yg aku pikir.die suke buat lwak. ha2
bende yang paling best kat die nie.
he remind me a lot about my brother. ANEP.
kadang2 kalau aku rindu kat ANEP. aku g la kacau die. ha3
reflection die. serupe mcm abang aku tu.
eh,tapi aku tak la berkawan ngan die semata2 sebb aku rindu kat anep.
best,kwn ngn die nie. he is charming person.
die nie tak pandai sgt bab2 perempuan aw.. and tak reti jaga hati perempuan.
so,die cam noob gler gak la. tak leh tgk perempuan nangis depan die.
ha2. COMEL gile kutt. dengan tubuh badan yang sasa tu. he look amusing to me.
dalam pelajaran. die standart2 aku je. he3
ha! the reason aku ckp die leadership. sbb, die ketua kelas kiteorg.
plus,bile kuar ngan die. kalau die ckp pape. aku cam ikut je.
mungkin sbb perasaan aku rase die macam abang aku kut.
or maybe he has talent in become leader?
INSYALLAH.
overall,amirul nie positive person la.
die mempunyai nilai diri yang tersendiri.
untuk amirul,jgn la rase rendah diri sgt. u have ur own strength, trust me!
jangan la bandingkan diri ko tu dgn org lain. that not necessary pun.
baik ko pikir,the way to improve ur self.
tapi,bagi aku. i just love the way u are.

love
EIKA

0 comments:

 
;